۱۳۹۴ آبان ۸, جمعه

چاپ روی پلکسی

پلکسی به دلیل تنوع در رنگ و تصویر چاپی در دکوراسیون داخلی به کار گرفته می شود  .چاپ مستقیم روی پلکسی  در سقف کاذب ، استند های نمایشگاهی ، تابلو ، تایل سقفی و... به کار گرفته می شود.
امکان چاپ مستقیم بر روی انواع پلکسی مات و شیشه ای و طلق به صورت مستقیم و بدون محدودیت در طرح، تعداد و ابعاد دلخواه جهت استفاده در سقف کاذب و انواع لایت باکس وجود دارد.
چاپ سقف کاذب
 را میتوان با طرح های آسمان ، آسمان مجازی ، ابر و باد ،آکواریوم ، شکوفه و برگ و نقش های مدرن روی پلکسی انجام می شود و با اندکی نور پردازی تصویری شبیه به واقعیت ایجاد می نماید.
این نوع چاپ به صورت کامل بر روی جسم تثبیت شده و با حلال های معمولی و تینری پاک نمی شود، دارای دوام رنگ بسیار خوب و قابل استفاده در فضای بیرونی و قابل شستشو است.
برای مشاهده نمونه محصولات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه چاپ مستقیم روی اشیا به سایت newart.ir مراجعه نمایید.
چاپ, چاپ مستقیم , چاپ دیجیتال , چاپ فلت بد , چاپ فلتبد , چاپ روی طلق , دکوراسیون منزل,زیباسازی دکوراسیون, چاپ طلق پازلی با طرح دلخواه , تابلو طلق با طرح دلخواه , چاپ روی پلکسی , چاپ پلکسی پازلی با طرح دلخواه , تابلو پلکسی با طرح دلخواه ,   چاپ پلکسی ,چاپ پلکسی گلاس , چاپ روی پلکسی , پلکسی ,چاپ پلکسی سقف کاذب , چاپ طلق ,چاپ سقف کاذب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر